Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~eatthesun | użytkownik

imię i nazwisko adreskoszalin zarejestrowany17.04.2007 @18:21:06 ostatnio na stronie19.08.2013 @10:15:37

i'm staring. at the sun.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9353526
digarty117 komentarze1277 posty na forum22

komputer / sprzęt
jest zly !

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Wojciechowska    19.12.2008 @16:00:13
czeeeeeść, lubie Ciedrugi rok leci
ostatnio edytowane: 2008-12-19 16:02:56
~dooshec    10.12.2008 @08:59:57
dzięks
~artcurie    02.12.2008 @23:30:45
danx
_______
Sorry, nie to okno ,kohanei
~HamishArt    01.12.2008 @18:33:37
thnx
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~UglyGirl    28.11.2008 @19:58:37
(:
_______
Beatrycze von Harden
~liinpau    28.11.2008 @11:49:28
tripod i samopstrykawka - proby pierwsze za pomoca aparatu cyfrowego,proby nastepne -aparat analogowy.

tzw blindselfportraiting.
~UglyGirl    24.11.2008 @22:28:36
ahh dziękuję (: Ty także cudownie malujesz!! <3 i fajne profilowe. z tą megalomanią nie mam na myśli stanu chorobowego ^^ tylko: "skupienie na własnej doskonałości, samozadowoleniu oraz świadomości własnej wartości, znaczenia i możliwości" (czyt. wikipedia) czasem odrobina samouwielbienia się przydaje

a aplikacja rewelacja! sie wie xD
_______
Beatrycze von Harden
~zmywak    23.11.2008 @00:54:16
a dziękuje , mój kotlecik, znaczy ja, cały rozochoczony
~artcurie    23.11.2008 @00:11:38
danke (i jolke)
_______
Sorry, nie to okno ,kohanei
~McGraph    22.11.2008 @17:23:46
dzieki
~PennyLane1malarstwo    17.11.2008 @19:25:10
grafike
~humanfly    15.11.2008 @18:31:39
nie ma za co starsza koleżanko.
_______
i've got thirteen channels of shit on the T.V. to choose from.
~AlwaysDeSun    11.11.2008 @00:24:24
lubiem straceńców... but please don't eat me
-lies    10.11.2008 @15:45:08
ojj tam
~ruhe    09.11.2008 @22:30:10
Moim zdaniem masz potencjał. Twoje prace tutaj są ciekawe a wiesz co chcesz studiować i gdzie?
~ruhe    08.11.2008 @16:38:23
Najbardziej bym chciała do Poznania na architekturę wnętrz lub wzornictwo... Biorę jeszcze pod uwagę Gdańsk... Sama jeszcze nie wiem... Na pewno chcę wyjechać z Koszalina!
A co? Ty też iść na ASP?
~ruhe    08.11.2008 @14:45:02
Taki mam zamiarzobaczymy co z tego wyjdzie:D
~XIPE    08.11.2008 @00:17:57
już cie lubię.
~robart2    07.11.2008 @21:53:19
http://grupaformalina.wordpress.com/ zapraszam ot cała historyja , no nie cała i tutaj http://www.t-project.pl/ oj działo się działo . A jam z palent HI HO oczywiścien nie wiem gdzie ona jest ale jak sie tak kiedyś ujarałem to stwierdziłem , że właśnie z tej planety pochodzę.
~Kempes    05.11.2008 @12:40:14
aaaj! wykrakałaś :D
~Kempes    03.11.2008 @18:32:57
dzięki, już się bałem, że lewy jakiś jestem. Masz świene prace, więc nie dziw się :D
~Kempes    02.11.2008 @12:14:39
od jakiej osoby? nie wiem jak to odebrać...
~suchypion    27.10.2008 @22:12:53
nie ma za co, bo tu jest co paczać.
~zyzazuze    26.10.2008 @13:05:26
to jaaa to jaa
^sleepwalker    26.10.2008 @11:50:17
Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt